Tarjolla neljä kesätyöpaikkaa nuorille

Ahlaisten kyläyhdistys hakee neljää nuorta kesätyöhön kesä-heinäkuun ajalle.

Tehtäviin kuuluu kesäkahvilan ylläpito, kyläinfon hoitaminen sekä muut kyläyhdistyksen osoittamat tehtävät. Työsuhde ajoittuu kesä-heinäkuun ajalle. Työsuhteen kesto työntekijää kohti on n. yksi kuukausi – muunkinlaiset työaikajärjestelyt saattavat tulla kyseeseen erikseen sovittaessa.

Jos olet reipas, omatoiminen, 15-17-vuotias nuori, laita hakemus tulemaan. Kerro hakemuksessa itsestäsi ja osaamisestasi sekä siitä, miksi juuri Sinä olisit oikea henkilö kyläyhdistyksen kesätyöhön. Mikäli sinulla on toiveita työsuhteen ajoituksen osalta, kerro myös se hakemuksessasi.

Vapaamuotoiset hakemukset osoitetaan Ahlaisten kyläyhdistyksen hallitukselle ja toimitetaan sähköpostitse yhdistyksen puheenjohtajalle, joka myös antaa tehtävistä lisätietoa. Hakemuksen tulee olla jätettynä viimeistään lauantaina 29.2.2020.

Hakemuksen jättämisen jälkeen halitus haastattelee hakijat. Päätökset valinnasta on odotettavissa maalisukkn aikana (riippuen haastattelujen aikataulusta).

Yhteystiedot ja hakemuksen jättäminen:

Ahlaisten kyläyhdistyksen puheenjohtaja Aki Gröndahl
Voit toki olla yhteydessä myös muihin hallituksen jäseniin (yhteystiedot).

Sähköposti: ahlaisten.kylayhdistys@gmail.com

Puhelin: 044 700 2482 (puheenjohtaja)