Alkuvuoden tiedote – Jäsenmaksu ja muuta tietoa vuodelle 2020

Ahlaisten Kyläyhdistys ry toimii kylän yhteisten asioiden hyväksi ja on samalla yhteistyöelin Porin kaupungin, Karhuseudun ja paikallisten yhdistysten kanssa.

Ahlaisten Kyläyhdistys ry:llä on kotisivut, jonkka Ajankohtaista-osiota juuri katselet. Sivuston on tarkoitus toimia tiedonvälittäjänä niin jäsenille kuin muuten Ahlaisten asioista kiinnostuneille. Olemme panostamassa sivuston matkailua ja palveluja markkinoivaan osioon. Toivomme palautetta sivustosta ja sen kehittämisestä. Sivuston kehittämisen yhteyshenkilönä on Hannu Jaakkola, yhteystiedot löytyvät sivuston hallituksen yhteystiedot -osiosta..

Kyläyhdistys järjestää edelleen vuosittain yhteistyössä muiden yhdistysten kanssa ainakin joulumarkkinat ja avovesiuinti-tapahtuman. Pääsiäistori pidetään, pääsiäislauantaina 11.4.2020, ilman torimaksua. Torikausi alkaa varsinaisesti 2.5.2020. Toivotaan vilkasta torikautta ja muistetaan vanha totuus, että tori tarvitsee toimiakseen asiakkaita ja myyjiä.

Vanha-Putaja on taas tänä vuonna avoinna kesä-heinäkuussa 4 kesätyöntekijän voimin arkisin klo 10.00 – 15.00 välisenä aikana, jos kaupunki myöntää kesätyöavustuksen. Nuoret myyvät siellä kahvia ja itseleivottuja tuotteita ja esittelevät Ahlaista. Myös matonpesupalvelua on tarjolla kesätyöntekijöiden toimesta.

Kyläyhdistyksen kylätalo ja nuorisoseuran sauna Vanha-Putajalla ovat vuokrattavissa perhejuhliin, kokoustilaksi ja muihin tapahtumiin. Lisätietoja ja varaukset Regina Wittsberg puh 040-5281548

Kyläyhdistyksen hallitus kutsuu kaikkia halukkaita mukaan toimintaan kylämme yhteiseksi hyväksi. Yhdistyksen kevätkokous pidetään tiistaina 24. maaliskuuta 2020 klo 19.00 Vanha-Putajalla. Yhdistyksemme yhteyshenkilöt ja hallituksen jäsentemme yhteistiedot löydät osoitteesta https://ahlaistenkylayhdistys.fi/hallitus/

Puheenjohtaja Aki Gröndahlin tavoittaa puh. 044 7002482 tai sähköpostilla aki.grondahl@gmail.com tai yhdistyksen omasta sähköpostiosoitteesta ahlaisten.kylayhdistys@gmail.com. Toivomme, että ilmoitatte yhdistykselle mahdollisen sähköpostiosoitteenne, sillä sähköpostin kautta yhteydenpito kyläyhdistyksen asioissa sujuu helposti ja edullisesti.

Nyt on jälleen jäsenmaksun aika. Jäsenmaksu on 5 EUR/jäsen. Kunniajäsen on vapautettu jäsenmaksusta ! Jäsenmaksun voi maksaa yhdistyksen pankkitilille – eräpäivä 15.2.2020. Maksutiedot.
Saaja: Ahlaisten Kyläyhdistys ry
Tilinumero: FI71 5700 1640 0007 82