Syreenitorilla tapahtuu: 18.7. Syreenitori 25v. ja 1.8. Ahlaisten Äijä/Ämmä

Syreenitori on lyhyen kevättauon jälkeen palannut normaalitoimintaan kesäkuun alussa. Niin toriyleisöä kuin myyjiäkin on riittänyt lähes ruuhkaksi asti. Tori on avoinna lauantaisin klo 9-13 syyskuun 19. päivään saakka (poikkeuksena Noormarkun markinapäivä 5.9.). Syyskauden päättävä toritapahtuma pidetään 17.10.2020. Pari merkkitapahtumaa toripäivien osalta on syytä laittaa muistiin ja sisällyttää viikko-ohjelmaan.

Syreenitori 25v. -tapahtuma lauantaina 18.7.2020: Syreenitorin toiminta käynnistyi 17.7.1996, joten nyt on käynnissä torin 25. toimintavuosi. Ahlaisten Kyläyhdistys ry juhlistaa lauantaina torin 25-vuotista taivalta. Ohjelmassa on normaaliin tapaan

• tuttujen tapaamista ja torikauppaa,
  • kahvittelua ja lisäksi
  • musiikkia: klo 10:30 – n.11:30 Lauri Gröndahl soittaa kevyen otannan jazzia ja bluesia ahlaislaisten iloksi.

Ilmaiset toripaikat. Tervetuloa viihtymään musiikin parissa ja ostoksille. Virallinen ilmoitus (pdf).

Samma på svenska: Vittisbofjärds Byförening rf firar lördagen den 18.7. Syrentorgets 25-årsdag. Kl. 10:30 – ca 11:30 spelar Lauri Gröndahl ett lätt urval av jazz och blues. Gratis torgplatser. Välkommen att njuta av musik och torghandel!

Ahlaisten Äijä/Ämmä 2020 julkistus lauantaina 1.8.2020. Ahlaisten markkinat jäävät tältä vuodelta pitämättä joukkokokoontumisia koskevien rajoitusten takia. Ahlaisten kyläyhdistys jatkaa tästä huolimatta Äijä/Ämmä-perinnettä ja on tehnyt valinnan Ahlaisten Äijäksi / Ämmäksi vuodelle 2020. Äijä / Ämmä seilaa tavan mukaan seilipaattikulkueessa torvisoiton saattelemana Syreenitorille klo 12:00. Tapahtuman tarkempi ohjelma ja aikataulu julkaistaan lähempänä ajankohtaa. Merkitkää tapahtuma kalenteriinne ja tulkaa juhlistamaan tilaisuutta.

Seuratkaa muutenkin ilmoittelua ja Ahlaisten kyläyhdistyksen tapahtumakalenteria osoitteessa https://ahlaistenkylayhdistys.fi/. Näin pysyt kartalla Ahlaisten tapahtumista.