Alkuvuoden tiedote – Jäsenmaksu, tietoa vuodelle 2021

Tämä on kopio yhdistyksen jäsenille lähetetystä tiedotteesta. Toivomme, että ilmoitatte yhdistykselle mahdollisen sähköpostiosoitteenne, sillä sähköpostin kautta yhteydenpito kyläyhdistyksen asioissa sujuu helposti ja edullisesti. Osoitteen voi ilmoittaa puheenjohtajalle tai kyläyhdistyksen sähköpostiosoitteeseen ahlaisten.kylayhdistys@gmail.com.

Ahlaisten Kyläyhdistys ry toimii kylän yhteisten asioiden hyväksi ja on samalla yhteistyöelin Porin kaupungin, Karhuseudun ja paikallisten yhdistysten kanssa.

Ahlaisten Kyläyhdistys ry:llä on kotisivut, https://ahlaistenkylayhdistys.fi/, sieltä löytyvät myös hallituksen jäsenten yhteystiedot.  Puheenjohtaja Aki Gröndahlin tavoittaa puh.  044 7002482 tai sähköpostilla  aki.grondahl@gmail.com.  Myös yhdistyksen sähköpostiosoitteeseen ahlaisten.kylayhdistys@gmail.com lähetetyt viestit tavoittavat puheenjohtajan.

Kyläyhdistys järjestää yhteistyössä muiden yhdistysten kanssa avovesiuintitapahtuman ja joulumarkkinat.

Yhdistyksen kevätkokous pidetään ti 30.3.2021 klo 18.30, Putajalla.

Pääsiäistori pidetään, pääsiäislauantaina 3.4.2021, ilman torimaksua. Torikausi alkaa varsinaisesti 8.5.2021 ja jatkuu syyskuulle. Toivotaan vilkasta torikautta ja muistetaan vanha totuus, että tori tarvitsee toimiakseen asiakkaita ja myyjiä.

Vanha-Putaja avoinna kesä-heinäkuussa, arkisin klo 10.00 – 15.00, kesätyöntekijän voimin.  Nuoret myyvät siellä kahvia ja itseleivottuja tuotteita ja esittelevät Ahlaista. Lisäksi on tarjolla matonpesupalvelua.

Kyläyhdistyksen Vanha-Putaja ja nuorisoseuran sauna ovat vuokrattavissa perhejuhliin, kokoustilaksi ja muihin tapahtumiin. Lisätietoja ja varaukset Regina Wittsberg puh 040-5281548

Jäsenmaksu on 5 euroa/henkilö.

Kunniajäsen on vapautettu jäsenmaksusta !

Kyläyhdistyksen osoite: Ahlaisten Kyläyhdistys ry, Nahkurinkuja 38, 29700 Ahlainen

Tilinumero FI71 5700 1640 0007 82 jäsenmaksun maksamista varten. Maksuun viitenro 1326. Eräpäivä 15.02.2021