Lasten ja nuorten maksuton kesäruokailu Ahlaisissa 7.6.-30.7.2021 klo 11:30-12:30 Ahlaisten koululla

Kesäruokailua toteutetaan Ahlaisissa, Noormarkussa, Reposaaressa, Länsi-Porissa, Itä-Porissa, Pormestarinluodossa ja keskustassa. Ruoan valmistaa Satakunnan yhteisökeskuksen, lounaskahvila Otavan Olkkari, kuljetuksesta vastaa Porin kaupungin nuorten työpaja.

Ahlaisissa ruokajakelu toimii 7.6-30.7. 2021 klo 11:30-12:30 ja paikkana on Ahlaisten koulu.

Ruokailuun tulevilla tulee olla mukilahenkisesti omat astiat mukana. Ahlaisissa järjestelyistä vastaa Ahlaisten kyläyhdistys koordinaattorin roolissa, toteutuksessa ovat mukana Ahlaisten Urheilijat, SPR, Ahlaisten koulun vanhempainyhdistys, Lions Club Pori Pohjoinen, Lampin Martat ja Porin seurakunta. Toimintaa koordinoi Kristiina Åkerlund (kristiina.akerlund[AT]javena.fi; 040 7232 448).

Ruoka-annoksia on jaossa rajoitettu määrä. Ruoka valmistetaan laktoosittomana. Muita erityisruokavalioita ei voida huomioida. Ruokailussa noudatetaan hygieniaohjeistuksia. Mikäli ruokaa jää yli, se jaetaan ruoka-apuna vähävaraisille ruokailuajan lopussa. Tällöin ruokaa haettaessa mukana on oltava oma astia.