Lähiajan tapahtumia Ahlaisissa

Kesäkäusi jatkuu ja sen mukainen meno Ahlaisten raitilla. Tarjolla on Nuorisoseuran kesäteatteri, Iltatori ja elokuun ensimäisenä lauantaina Ahlaisten markkinat parin vuoden tauon jälkeen.

Iltatori ja karaoke 27.7. klo 18-21

Ahlaisten kyläyhdistys on parina kesänä järjestänyt iltatoritapahtumia, joissa toritoiminnan ohessa on ollut myös oheistoimintaa. Suuren suosion on saanut karaoke Jukka Paloheimon vetämänä. Iltatorin toripaikat ovat myyjille ilmaisia. Kahvio on avoinna. Tervetuloa viihtymään ja viihdyttämään.

Ahlaisten markkinat lauantaina 5.8.2022 klo 9-15

Ahlaisten Urheilijoiden orgnisoima Ahlaisten Markkinat toteutuu jälleen kahden taukovuoden jälkeen. Paikalla monipuolinen myyjäkattaus. Tilaisuudessa julkistetaan myös vuoden 2022 Ahlaisten Ämmä / Äijä. Kulkue saapuu markkinapaikalle klo 13.

Nuorisoseuran kesäteatteri

SUKKELAT SUKULAISET

Ahlaisten nuorisoseuran kesäteatteri on toiminut vapaaehtoisvoimin jo vuodesta 1992 saakka. Tämän vuoden ohjelmistossa on Reijo Honkosen käsikirjoittama ja Regina Wittsbergin ohjaama Sukkelat sukulaiset. Liåput 20 EUR, ennakkovaraus on pakollinen. Varaukset ja tiedustelut 044 320 7300. Esitykset ovat alkaneet 10.7. Jäljellä olevat esitykset: tiistai 19.7. klo 19; keskiviikko 20.7. klo 19; torstai 21.7. klo 19; sunnuntai 24.7. klo 17. Teatteri sijjaiseen Ahlaisten nuorisotilan pihassa, Nahkurinkuja 2. Ks. www.facebook.com/ahlaistenkesateatteri; www.ahlaistennuorisoseura.fi.