Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Avoimet kylät Ahlaisissa

12. kesäkuuta

Tässä vaiheessa (helmikuu 2021) ennakkotietoa:

Ahlainen osallistuu mahdollisuuksien mukaan Avoimet Kylät -tapahtumaan. Viime vuoden tapahtuma siirtyi kokoontumisrajoitusten takia virtuaaliseksi. Tällä hetkellä (helmikuu 2021) päivää suunnitellaan sekä virtuaalisesti että fyysisinä tapahtumina. Miettikää, miten toteutustapa huomioon ottaen voitte olla mukana tapahtumassa.

Mikäli tapahtuma toteutuu perinteisellä tavalla, Kyläyhdistys järjestää omaa toimintaansa Syreenitorin ja kirkon alueella. Tapahtumien järjestäminen on avointa kaikille ja ohjelmakokonaisuutta koordinoi Ahlaisten kyläyhdistys. Yksityiskohtaiset tapahtumatiedot julkaistaan aikanaan Ajankohtaista-osiossa.

Mikäli olet kiinnostunut liittämään oman tapahtumasi osaksi päivän ohjelmaa – fyysisenä tai virtuaalisena, ota yhteyttä kyläyhdistyksen sihteeriin. Hän välittää tiedot eteenpäin tapahtuman yhteiseen infoon sekä toimittaa materiaalia kylälle. Näin tiedot tulevat Satakylien yhteiseen mainontaan.

Lisätietoja sihteeriltä: Anna-Leena Sipinen, anna-leena.sipinen@luukku.com.

Asiaan palataan lisätietojen kanssa kevään aikana.

Tarkemmat tiedot

Päivämäärä: