Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Joulumarkkinat – Peruutettu kiristyneiden kokoontumisrajoitusten takia

12.12.2020 klo 09:00 - 14:00

Joulumarkkinat joudutaan peruuttamaan kiristyneiden kokoontumisrajoitusten takia. COVID-19-tautitilanne on pahentunut myös Satakunnassa, minkä takia Lounais-Suomen aluehallintovirasto (AVI) on antanut 2.12.2020  uuden ohjeistuksen kokoontumisrajoituksista: 3.12.-23.12.2020 Satakunnan maakunnassa saa järjestää korkeintaan 20 henkilön yleisötilaisuuksia ja tapahtumia. Ahlaisten kyläyhdistyksen hallitus selvitti tähän AVIn tulkinnan ja sai vahvistuksen, että myös joulutoria järjestettynä tapahtumana koskee tuo henkilörajoitus. 4.12.2020 kyläyhdistyksen hallitus yhdessä muiden järjestävien tahojen kanssa teki päätöksen joulutorin peruuttamisesta. Emme tapahtumalla halua vaarantaa paikalla olevien myyjien ja torivieraiden terveyttä. Tori ei luonnollisestikaan ole käytettävissä rajoitusaikana mihinkään muuhunkaan yleisötapahtuman luonteiseen toimintaan.

—–

Perinteiset joulumarkkinat, tänä vuonna Syreenitorila ja lähiympäristössä. Järjestäjinä Ahlaisten Kyläyhdistys ja Ahlaisten Nuorisoseura.

Mukana järjestelyissä myös

• Meri-Porin Seurakunta,