Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Ahlaisten avovesiuinti klo 17 (ilmittautuminen) alkaen; lähtö 18:00

14.7.2022 klo 17:00 - 19:00

Perinteeksi muodostunut avovesiuinti järjestetään jälleen Ahlaistenjoella. Lähtöpaikka Ahlaisten uimaranta Ämtööntie 50 ja maali Kylänrannassa Nahkurinkuja 38.

Lähtöpaikka: Ahlaisten uimaranta, Ämttööntie 50, lähtö klo 18:00. Vaatekassin voi jättää lähtöpaikalla olevaan peräkärryyn, jonka järjestäjät ajavat maalipaikalle odottamaan uimarien saapumista.

Maali: Kylänranta, Nahkurinkuja 38. Saunomismahdollisuus. Puffetti, josta saa mm. kahvia. makkaraa.

Uintimatka n. 620m myötävirtaan.

Uimarinpoiju: Turvallisuuden vuoksi kelluntapoijun käyttöon pakollinen.

Sarjat:  Naiset, miehet märkäpuvulla tai ilman.

Tiedustelut: aki.grondahl@gmail.com, puhelin 044 700 2482.

Ilmoittautuminen:  Ilmoittautuminen lähtöpaikallla klo 17 alkaen. Ilmoittautumisen yhteydessä kaikki täyttävät vastuuvapautuskaavakkeen. Tapahtuman järjestäjä edellyttää osallistumisen ehtona uimarinpoijun käyttöä.

Vaatekassin voi jättää lähtöpaikalla perävaunuun, jolla ne kuljetetaan maalipaikalle.

Uimarijoukkoa valvotaan matkan varrella veneistä. Perässä seuraa vene, johon tarvittaessa voi nousta matkan keskeytyessä.

Osanottomaksu 10 EUR, maksetaan käteisellä lähtöpaikalla.

Järjestäjät: Pääjärjestäjä Ahlaisten kyläyhdistys.

Mukana menossa Ahlaisten Ankkurit, Ahlaisten Urheilijat, Ahlaisten VPK, SPR Ahlainen. Järjestäjä pitää oikeuden peruuttaa kisa sääolosuhteiden vuoksi.

Huomaa myös Pomarkun avovesiuinti lauantaina 9.7.2020 klo 11, Isojärventie 153, Pomarkku. Sieltä voi käydä ottamassa vauhtia.

Muut Suomen uimaliiton avovesiuintitapahtumat: linkki.

Järjestäjä pidättää oikeuden peruuttaa kisa keliolosuhteiden vuoksi.

Tarkemmat tiedot

Päivämäärä: