Harrastustoiminta

– valaistut pururadat Ahlaisissa ja Kellahdella
– lastenleikkipuisto, os Nahkurinkuja 2, kirjaston takana
– ulkoilureitistöt, pururata
– uimaranta, lasten puuhapaikka ja lentopallokenttä

Yhdistystoiminta:

Ahlaisissa on vireää yhdistystoimintaa, joka tarjoaa menenlaisia harrastusmahdollisuuksia kaikenikäisille.Yhdistysten kirjo kattaa mm. kolme kyläyhdistystä, partion, nuorisoseuran, urheiluseuran,  vapaapalokunnan, kotiseutuyhdistyksen, , metsästysseuran, Martta-toimintaa, 4H-yhdistyksen, koulun vanhempainyhdistyksen, Mannerheimin Lastensujojeluliiton paikallisyhdistyksen, SPR:n paikallisosaston ja MTK:n paikallisyhdistyksen. Tällä hetkellä yhdistyksiä koskevat tiedot löytyvät Ahlaisten kaupunginosa -sivustosta. Yhdistykset muodostavat erinomaisen kanavan tutustua uusiin ihmisiin ja antaa panoksensa paitsi yhdistykselle myös kylän kehittämiseen. Yhdistysten välinen yhteistyö muodostaa merkittävän vaikuttamiskanavan kylän kehittämisessä.

Sääntöjen mukaan Ahlaisten kyläyhdistyksen tehtävänä on ”harjoittaa yhteistyötä muiden tarkoitustaan tukevien yhdistysten kanssa”.  Olemme parhaillaan tarkistamassa yhdistyksiä koskevia tietoja, ja tulemme soveltuvin osin julkaisemaan ne myös tällä sivulla.

Mikäli haluat yhdistystänne koskevat tiedot näkyviin tällä sivulla, ilmoita tiedot Ahlaisten kyläyhdistyksen puheenjohtajalle sähköpostiosoitteeseen reino.leppiniemi(at)gmail.com.

Ahlainen
16°