Ladataan Tapahtumat

12.6.2021
Syreenitori, Ahlaistentie 785

Järjestäjä: Ahlaisten Kyläyhdistys

Ahlainen osallistuu Avoimet Kylät -tapahtumaan. Kyläyhdistys järjestää omaa toimintaansa Syreenitorin ja kirkon alueella. Tapahtumien järjestäminen on avointa kaikille ja ohjelmakokonaisuutta koordinoi Ahlaisten kyläyhdistys. Opastus muihin tapahtumapaikkoihin on Syreenitorilla. Avoimet kylät tapahtumakartta: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=18UxX3w0Gx9kByVmVnizGbN_UZYVmngDf&usp=sharing Lisätietoja sihteeriltä: Anna-Leena Sipinen, anna-leena.sipinen@luukku.com.

Syreenitori 9-13. Yhdistettynä Avoimet kylät -tapahtumaan

12.6.2021 klo 09:00 - 13:00
Syreenitori, Ahlaistentie 785

Järjestäjä: Ahlaisten Kyläyhdistys

Syreenitorilla tapahtuu: tavanomaisen lauantaitorin ohella mahdollisia Avoimet kyät -aktiviteetteja mahdollisuuksien mukaan kokoontumisrajoitusten puitteissa. Torikauppiaat paikalla 09-13. Torivieraat tervetuloa. Torikauppiaat, tervetuloa: Myyntipaikka 5 EUR, sähkö 2 EUR. Tarjolla lihatuotteita, vihanneksia, partiolaisten kahvikioski ym. Tarjonta saattaa viikoittain vaihdella myyjien kiireitä mukaillen. Lisätietoja: Yhdistyksen puheenjohtaja Aki Gröndahl. Puhelin 044 700 2482, sähköposti ahlaistenkylayhdistys@gmail.com

SPR Ahlaisten osasto jakaa Putajalla jauhelihakeitto 12.6. klo 11 alkaen

12.6.2021 klo 11:00 - 14:00
Vanha-Putaja, Nahkurinkuja 38

Järjestäjä: SPR Ahlaisten Osasto

SPR Ahlaisten osasto jakaa Putajalla jauhelihakeitto 12.6. klo 11 alkaen niin kauan kuin soppaa riittää. Voi nauttia annoksen paikalla tai viedä kotiin. Sillä kertaa ei ole kassijakelua.

+ Tallenna tapahtumat (iCalendar-muodossa)