Haluatko osallistua yhteiseen yritykseemme kaataa Ahlaisten Lammin tuulivoimakaava?

Kaavasta valitetaan hallinto-oikeuteen.

Valituksen teossa meitä tulee auttamaan Asianajotoimisto Ympäristölaki Oy edustajanaan Sakari Niemelä. Hän on tehnyt jo aikaisemmat muistutukset Porin kaupungille ja siten on jo hyvin sisällä tässä kaavaongelmassa.

Valituksilla on kaksi tavoitetta: ensisijaisesti kaavan kaataminen ja toissijaisesti vähintään kaavan lainvoimaisuuden ja siten tuulivoimaloiden rakentamisen lykkääminen tulevaisuuteen.

Tähän mennessä on löytynyt mm. jääviysepäilyjä ja joitakin menettelytapakysymyksiä, joita nyt selvitetään.

Koska tavoite on yhteinen tuulivoimaton Pahamäki, toivomme tukea kustannusten jakamiseen.

Länsi-Suomen OP: FI49 5700 8120 4328 56
tilinomistaja Jukka Mäkinen, käyttöoikeus myös Mika Iitti

Erillisellä tilillä seuranta on helpompaa ja läpinäkyvämpää ja jälkikäteistarkastelu yksinkertaisempaa. Koska kysymys on kustannusten jakamisesta voittoa tavoittelematta keräyslupaa ei tarvita (tarkastettu Poliisin lupatoimistosta). Kaikki tuki on tervetullutta, mutta yleinen rahankeräys tämä ei ole.

Kaikki perustellut ideat, jääviys-yms. epäillyt todisteineen ovat tervetulleita (jukka.t.j.makinen@gmail.com).
Laittakaa sanaa eteenpäin muillekin, jotka ovat huolissaan Ahlaisten Lammin tuulivoimakaavasta!

Toimimme koordinaattoreina ja yhteyshenkilöinä, jos teillä on kysyttävää.

Jukka Mäkinen Mika Iitti Pasi Furuholm
Reino Leppiniemi Inna Haapajärvi Heli ja Timo Marjamäki