Kesäkahvila ja matonpesupalvelu Vanha-Putajalla

Ahlaisten kyläyhdistys on palkannut kolme reipasta nuorta kesätyöntekijäksi ajalle 10.6.-25.7.2019

Kesätyöntekijät pitävät avoinna kesäkahvilaa Vanha-Putajalla.

Kesäkahvila on auki arkipäivisin klo 11-15. Tuona aikana kahvipannu on kuumana ja kahviin on saatavissa nuorten itse leipomia kastamisia.

Juhannuksen jälkeen Vanha-Putajalla avataan näyttely ”Vanhaa ja värikästä vintin kätköistä”. Tule ja tutustu kahvittelun lomassa.

Lisäksi palveluvalikoimaan kuuluu jo aiempina kesinä suunnattoman suosion saavuttanut matonpesupalvelu. Tästä palvelusta tiedotamme erikseen omassa ilmoituksessaan. Samalla kun käyt varaamassa ajan matonpesulle, maista kupponen kahvia kahvipullan / kakun kera.

Kahvilan ja matonpesun ohella kesätyöntekijät pitävät huolta jokirannan  ja muiden kyläyhdistyksen hoitovastuulla olevien alueiden siisteydestä ja viihtyvyydestä.

Pistäytykää Vanha-Putajalla!