Alkuvuoden 2018 tiedote

Ahlaisten Kyläyhdistys ry sai uudet kotisivut viime vuonna. Niihin voitte tutustua ja antaa palautetta lisättävistä tai muutettavista asioista. Kotisivujen tarkoitus on palvella jäsenistöä ja muita, jotka haluavat tietoa Ahlaisista. Kotisivut ovat osoitteessa https://ahlaistenkylayhdistys.fi/ .

Kyläyhdistyksen toimintaa

Ahlaisten Kyläyhdistys ry toimii kylän yhteisten asioiden hyväksi ja on samalla yhteistyöelin Porin kaupungin, Karhuseudun ja paikallisten yhdistysten kanssa. Jouluvalot saatiin viime jouluksi hiukan paremmiksi ja suunnitteilla on valojen lisäystä. Kyläyhdistys järjestää edelleen vuosittain yhteistyössä muiden yhdistysten kanssa ainakin joulumarkkinat ja avovesiuinti-tapahtuman, mahdollisuuksien mukaan myös muita tapahtumia.  Toritoimintaa aktivoidaan järjestämällä torin avaus jo 31.3 pääsiäislauantaina ilman torimaksua. Torikausi alkaa varsinaisesti 5.5. Toivotaan vilkasta torikautta ja muistetaan vanha totuus, että tori tarvitsee toimiakseen asiakkaita ja myyjiä.

Vanha-Putaja

Tästä (sijainti kartalla) pääsee sijaintiin Google Maps -sovelluksessa.

Vanha-Putaja on taas tänä vuonna avoinna kesä-heinäkuussa 4 kesätyöntekijän voimin arkisin  klo 10.00 – 15.00 välisenä aikana, jos kaupunki myöntää kesätyöavustuksen.  Nuoret myyvät siellä kahvia ja itseleivottuja tuotteita ja esittelevät Ahlaista. Uutena palveluna kokeilemme matonpesupalvelua kesätyöntekijöiden toimesta. Kyläyhdistyksen kylätalo ja nuorisoseuran sauna Vanha-Putajalla ovat vuokrattavissa perhejuhliin, kokoustilaksi ja muihin tapahtumiin. Lisätietoja ja varaukset Regina Wittsberg puh 040-5281548

Yhdistyksen kevätkokous

Kyläyhdistyksen hallitus kutsuu kaikkia halukkaita mukaan toimintaan kylämme yhteiseksi hyväksi. Yhdistyksen kevätkokous pidetään keskiviikkona 28. maaliskuuta 2018 klo 19.00 Vanha-Putajalla. Kokoukseen ovat tervetulleita myös ei-jäsenet; siellä voitte tutustua yhdistyksen toimijoihin ja toimintaan. Yhdistyksemme yhteyshenkilöt ja hallituksen jäsentemme yhteistiedot löydät osoitteesta https://ahlaistenkylayhdistys.fi/.

Puheenjohtaja Reino Leppiniemen tavoittaa puh.  050-3424 802 tai sähköpostilla  reino.leppiniemi@gmail.com . Toivomme, että ilmoitatte yhdistykselle mahdollisen sähköpostiosoitteenne, sillä sähköpostin kautta yhteydenpito kyläyhdistyksen asioissa sujuu helposti ja edullisesti.

Jäsenmaksu

Jäsenmaksun, 5 EUR/hlö voi suorittaa yhdistyksen tilille ja näin säilyttää jäsenyys yhdistyksessä vuoden 2018 osalta. Tilitiedot ovat alla:

Ahlaisten Kyläyhdistys ry, Nahkurinkuja 38, 29700 Ahlainen
Tilinumero FI71 5700 1640 0007 82