Lasten ja nuorten kesäruokailu 6.6.-29.7. klo 11.45-12.45

Kesäruokailua toteutetaan jälleen tänäkin kesänä.

Ahlaisissa ruokajakelu toimii 6.6-29.7. 2022 klo 11.45-12.45 ja paikkana on Ahlaisten koulu.

Ruokailuun tulevilla tulee olla mukilahenkisesti omat astiat mukana. Ahlaisissa järjestelyistä vastaa Ahlaisten koulun vanhempainyhdistys yhteistyössä muiden toimijoiden kanssaToimintaa koordinoi tänäkin vuonna Kristiina Åkerlund (kristiina.akerlund[AT]javena.fi; 040 7232 448).

Ruoka-annoksia on jaossa rajoitettu määrä. Ruoka valmistetaan laktoosittomana. Muita erityisruokavalioita ei voida huomioida. Ruokailussa noudatetaan hygieniaohjeistuksia. Mikäli ruokaa jää yli, se jaetaan ruoka-apuna vähävaraisille ruokailuajan lopussa. Tällöin ruokaa haettaessa mukana on oltava oma astia.

Huom! Aikuisia lisäkäsiä tarvitaan ruokajakelun avuksi koko kesän ajalle. Kiinnostuneet, olkaa yhteydessä Kristiina Åkerlundiin (yhteystiedot yllä).