Avoimet kylät Ahlaisissa 11.6.2022

Avoimet kylät on valtakunnallinen tapahtumapäivä, jona sadat kylät ympäri Suomen esittelevät toimintaansa ja järjestävät tapahtumia. Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Suomen Kylät ry, maakunnalliset kyläyhdistykset, paikalliset yhditykset ja kyläaktiivit.

Avoimet Kylät -päivä järjestetään tänä vuonna 11.6.2022. Parin vuoden tauon jälkeen tapahtumalla on jälleen normaalit puitteeet ja kylillä on mahdollisuus järjestää moninaisia tapahtumia ilman rajoituksia.

Lisätietoa päivästä on Satakylät sivustolla: osoitteessa

Ahlaisissa tapahtumassa ovat mukana ainakin

— Syreenitori toimijoineen ja tapahtumineen 9-13, lasten taidetapahtuma,

— Reunamo esittelee Vaaksin historiallista pihapiiriä 10-13, pihassa on myös kirpputori,

— Pohjois-Porin Seurakunta esitelee Ahlaisten kirkkoa 10-13, opas paikalla,  ja

— Wanha-Uotilan Navettakahvio on avoinna näyttelyineen 10-15.

Muita toimijoita kutsutaan mukaan – ilmoittautumiset sähköpostilla  Ahlaisten Kyläyhdistykselle (ahlaisten.kylayhdistys@gmail.com) tai suoraan tapahtumasivulle (www-yhteys yllä).Satakylät tiedottaa sivuillaan olevalla kartalla sinne ilmoitetuista tapahtumista ja toiminnasta.

Avoimet kylät tapahtumapaikat kartalla ovat tutustuttavissa linkeistä:

Kaikki mukaan torille ja muihin tapahtumapisteisiin.