Ahlaisten joulutori lauantaina 10.12.2022 klo 9-14 Vanha-Putajalla

Ahlaisten jouluperinteeseen vahvasti kuuluva joulutori avautuu jälleen lauantaina 10.12.2022 klo 9 ja jatkuu lähes hämärän saapumiseen klo 14 saakka. Paikalla on monenlaista tavaraa pukin konttiin laitettavaksi, nautittavaksi tai muuten jouluajan tunnelmaa luomaan.

Parin viime vuoden joulunaika on kullunut pandemian kurimuksessa, minkä takia joulun ajan tapahtumien järjestäminen on ollut haasteellista, jos edes mahdollista. Lopulta olemme lähes normalisoituneessa tilanteessa ja pääsemme taas nauttimaan perinteisistä tapahtumista. Ahlaisten Markkinat parin vuoden tauon jälkeen veti puoleensa runsaasti väkeä, niin myyjiä kuin asiakkaita. Kesäkauden toritapahtumat ovat olleet suosittuja ja torilla on käynyt mukavasti torivieraita. Nyt vuosi on kääntynyt lopuilleen ja vuorossa on Ahlaisten joulutori.

Tapahtuma järjestetään Vanha-Putajan alueella jokirannassa. Käytössä ovat sekä rakennuksen sisätilat että piha-alue. Myyjiä on ilmoittautunut mukaan runsaasti, joten monipuolinen tarjonta ostospuolelle on taattu. Nautintapuolesta vastaavat mm. kyläsaunan kahvio ja Kyläyhdistyksen grillauspiste.  Vieno-poni on paikalla lasten ilona 10:30-12:30.

Tervetuloa paikalle paitsi tekemään hyviä ostoksia myös tapaamaan tuttuja ja nauttimaan joulutunnelmasta.

Järjestelyistä vastaavat Ahlaisten Kyläyhdistys ja Ahlaisten Nuorisoseura.