Syyshulina päällä Syreenitorilla – jatkettu torikausi on vetänyt puoleensa uusia kauppiaita ja runsaan kävijäjoukon

Torikauppiaiden ja yleisön toiveesta torikautta on jatkettu alkuperäisen syyskuun alkuun suunnitellun torikauden päättymisen jälkeen ja nyt maali on asetettu syystorin kohdalle. Tuolloin (16.10.2021) vuoden 2021 kesäkausi julistettaneen päättyneeksi.

Kokonaisuudessaan kesän torikausi voidaan todeta kaikin puolin onnistuneeksi. Lämmin kesäsää on suosinut ja niiden jatkona aurinkoiset syyslauantait ovat luoneet hyvän toritunnelman. Uudet kalusteet ovat saaneet kiitosta, iltatoritoiminta karaokeineen on vetänyt väkeä puoleensa, uusia kauppiaita on tullut vahvistamaan jo ennestään hyvää toritarjontaa ja väkeä on riittänyt niin kahvittelemaan ja seurustelemaan kuin tekemään toriostoksia.

Alla olevat kuvat vahvistavat tässä kerrottua – kuvat ovat lauantailta 2.10.2021. Tarjolla oli lihaa, kalaa, hunajaa, vihanneksia, säilykkeitä, puu/metallitöitä. Torikahvio oli auki tavanaomaisene tapaan, joskin tällä kertaa kyläyhdistyksen pitämänä. Paikalla ollen kommentti ”iloista seurustelua, nauru raikaa 😄 ja aurinko paistaa” kuvannee tunnelmaa. Paikalla kävi pitkälti toistasataa toriasiakasta. Samaa menoa on odotettavissa siis vielä pari viikkoa. Syreenitorin merkitys lauantain kohtaamis- ja kauppapaikkana on kiistaton.

Ja sitten niihin kuviin:

Tällä kertaa kahvikioskia piti partiolaisten lauantaikiireiden takia kyläyhdistyksen oma väki .  ”Kahvikastamisetkin” olivat yhdistyksen aktiivien tuotantoa: munkit, muffinssit ja suolaiset välipalat. Kuvassa tyylinäyte muffareista.