Joulurauhan julistus Ahlaisten kirkolla 24.12. klo 12 videoidaan ja tulee katsottavaksi yhdistyksen www-sivulle

Ahlaisten kotiseutuyhdistys on ylläpitänyt joulurauhan julistuksen perinnettä vuosien ajan. Perinne jatkuu tänäkin vuonna. Koronatilanteen takia kokoontuminen paikalle ei ole vallitsevan ohjeistuksen mukaista, joten tilaisuus tallennetaan ja julkaistaan yleisölle tapahtuman jälkeen.

Julkaisu on osoitteessa https://youtu.be/Zf4i5sXGuAc

Kotiseutuyhdistyksen perinnettä jatkaa nyt Ahlaisten kyläyhdistyksen Kotiseututoimikunta, joka vastaa tämän vuoden tapahtuman järjestelyistä.

Jatkuvuutta edustaa myös joulurauhan julistuksen antaja: kotiseutuyhdistyksen viimeinen puheenjohtaja Altti Tuomela on lupautunut tähän tehtävään myös tälle joululle. Puhallinmusiikki virittää tunnelmaan.

AVI on antanut 24.12. voimaantulleet ohjeet kasvavan koronasairastuvuuden hillitsemiseksi. Ohjeiden mukaan kaikkinaiset kokoontumiset niin sisä- kuin ulkotilaoissa on kielletty. Tämän takia Ahlaisten joulurauhan julistus videoidaan ja tallenne tulee nähtäväksi tämän artikkelin yhteyteen.