Syreenitorilla tapahtuu lauantaina 22.1.2022 klo 9-13; edes talvi ei häiritse torin tunnelmaa, päinvastoin; jälleen 19.2.

Syreenitori on säännöllisen epäsäännöllisesti auki myös talvikautena. Aukiolossa mennään myyjien ehdoilla ja torin tarjonnasta pääsee nauttimaan aika ajoin myös talvikautena. Varsinainen torikausi aloitetaan pääsiäslauantaina 16.4. Siihen saakka mennään tällä mallilla.

Vuoden 2022 ensimmäinen toripäivä on 22.1.2022. Tuolloin tarjolla on ainakin Pasin kalan kalatuotteita, Kuusijoensuun  käyttö- ja koriste-esineitä (metalli, puu) sekä Nurmen hunajaa ja säilykkeitä. Muita kauppiaita varmistellaan.  Seuraa ilmoittelua.

Myös kahvikioski on auki – kaikki torille mukaan tuttuja tapaamaan kuuman kahvin ja leivonnaisten parissa. Muut lämmikkeet (palttoota päälle) omasta takaa.

Seuraava toripäivä on 19.2.2022.

Torikauppiaat, tervetuloa: Myyntipaikka 5 EUR, sähkö 2 EUR.

Lisätietoja: Yhdistyksen puheenjohtaja Aki Gröndahl. Puhelin 044 700 2482, sähköposti ahlaistenkylayhdistys@gmail.com.