Ahlaisten Joulutori Syreenitorilla ja Myyjäiset Seurakuntakodilla 9.12.2023

Perinteisset joulumarkkinat toteutuvat tänä vuonna jouutorin muodossa. Meno on entisellään, mutta paikkana Syreenitori ympäristöineen klo 9-14.

Samaan aikaan Ahlaisten seurakuntakodilla myyjäiset. Myyjäisissä tarjolla kuusi sisäpaikkaa.

Joulutori Syreenitorilla ja ympäristössä 9-14

Torilla on entiseen malliin tarjolla vaikka mitä: Ihan ensimmäisenä joulumieltä, tuttuja kauppiaita ja muuten vaan tuttuja. Joulumarkkinat toteutuvat tänä vuonna julutorina Syreenitorilla. Jokirannan alue ei tänä vuonna tarjoa edellytyksiä markkinatoiminnalle Putajan remontin takia, minkä takia myöskään sisäpaikkoja ei ole tarjolla. Niitä voi kysellä Seurakunnan myyjäispaikasta.

Torilla on tarjolla

• kalaa,
  • lihaa,
  • herkkuja ruokapöytään,
  • leivonnaisia,
  • lahjatavaraa,
  • hirvenlihakeittoa,
  • kahvittelua torielämän hengessä,
  • ym.

Joulupukki vierailee paikalla puolen päivän korvilla – tässä on oiva mahdollisuus jättää pukille viimeisimmät lahjatoiveet.

Vieno-ponin kanssa tautusratsastusta 10:30-12:30. Vapaaehtoinen maksu Ahlaisten koulun Vanhempainyhdistyksen toiminnalle.

Myyntipaikat ja tiedustelut: 044 320 7300. Sisäpaikkoja voi kysellä Seurakunnan myyjäispaikalta (ks. alla).

Tervetuloa!

Myyjäiset Ahlaisten seurakuntakodilla lauantaina 9.12.2023 klo 10-13

Ahlaisten seurakuntakodilla  (Föörikuja 2) pidetään myyjäiset lauantaina 9.12. klo 10-13.

Myytävänä

• käsitöitä,
  • askartelutöitä,
  • leivonnaisia,
  • ym.

Myyjäisten tuotolla autetaan mm. Meri-Porin seurakunnan vähävaraisia lapsiperheitä.

Seurakuntakodilla on tarjolla kuusi sisäpaikkaa. Kyselyt diakoniatyöntekijä Anne Saarinen, 0400 309 801, anne.o.saarinen@evl.fi.

Tervetuloa ostoksille!